​Langt de fleste af vores stillinger besættes via search og annonceres ikke.

Du er velkommen til at sende os dit c.v på info@searchkompagniet.dk såfremt du søger nye udfordringer.

Ledige stillinger

Projektingeniør (Automation)

Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. De ca. 114.000 ansatte i BASF-koncernen arbejder for at bidrage til succes for vore kunder, som man finder i næsten alle brancher og i næsten ethvert land over hele verden. Vores produkter er opdelt i fem segmenter: Chemicals, Performance Products, Functional Materials & Solutions, Agricultural Solutions og Oil & Gas.

BASF A/S Ballerup har gennem årene ved konstant innovation udviklet en proces, som er helt unik. Vi er specialiserede i mikroindkapslede formuleringer af vitaminer, carotenoider, fiskeolier, aroma- og farvestoffer. Vore produkter anvendes hovedsagelig til fødevare-, drikkevare- og medicinalindustrien. Vi beskæftiger ca. 150 medarbejdere og søger nu en Projektingeniør.

Hvad du kan forvente:

Med reference til Head of Technical Site Service Nordic vil du som Projektingeniør (Automation) være en vigtig spiller i forhold til dine kollegaer i de forskellige afdelinger på Ballerup site, specielt i forhold til ingeniørerne i produktions- og vedligeholdelsesafdelingerne. Vi ønsker at styrke vores automationskapacitet med en ny kollega, der er interesseret i procesoptimering, og som har en virkelig god forståelse for konfiguration af PLC styringer og reguleringssløjfer.

Vi arbejder hovedsageligt med platforme som Siemens S7 basic, Siemens S7 Graph, Wonderware Intouch HMI, Profibus DP/PA samt AS-I bus. Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

• Udvikle vores portefølje af opgaver/projekter indenfor automation.

• Stå for diverse projekter indenfor automationsoptimering samt andre anlægsprojekter.

• Indgå i et team på tre med specifik fokus på styring og automation.

• Projektstyre eksterne leverandører i forbindelse med implementering af opgaver.

• Sikre at standarder og politikker følges effektivt, herunder EHS, ISO og GMP.

Hvad vi forventer:

Du har en relevant teknisk baggrund som maskiningeniør eller anden relevant ingeniøruddannelse og har erfaring med at drive komplekse opgaver. Du er målrettet, struktureret og vedholdende, også når du arbejder på kanten af dit vidensområde. Du har en naturlig nysgerrighed efter at knække automationsfaglige udfordringer. Du ved hvordan man arbejder godt og effektivt sammen i et team, og du sikrer input fra alle relevante parter på alle niveauer i organisationen. Du går ikke på kompromis med sikkerheden, og desuden forventer vi, at du:

• Har en solid ingeniørprofil og kan dokumentere erfaring med projektering og servicering af systemer, som bruger Profibus DP/PD, AS-I bus og Siemens S7.

• Har viden om konfiguration og opbygning af HMI løsninger.

• Har bred erfaring med opsætning, indkøring og optimering af reguleringssløjfer i komplekse processer. Både i PLS-systemer og som selvstændige regulatorer.

• Kan læse og forstå nøgleskemaer som er dokumenteret i bl.a. PC Schematic.

• Kan dokumentere erfaring med GMP og kvalificeringer samt projektgennemførsel.

• Taler og skriver dansk og engelsk, og har et godt kendskab til office-pakken, evt. SAP.

Hvad vi tilbyder:

Ansvar fra første dag i et udfordrende arbejdsmiljø og med læring i jobbet som del af et engageret team. En konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer attraktive goder og fremragende karrieremuligheder i en international virksomhed.

Send din ansøgning

Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til INCIPIA, Hasse Steenbuch på mobil: 40 10 62 80 eller Jill Repp på mobil: 24 88 87 09. Send din ansøgning og CV mrk. ”Projektingeniør” snarest muligt til SearchKompagniet på info@searchkompagniet.dk. . Vi læser og evaluerer ansøgningerne løbende. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt.

Conscia A/S søger en teamleder til IT Operations

Conscia A/S er en væsentlig spiller på markedet for avancerede netværks-, sikkerheds-, mobilty- og datacenterløsninger og er en del af Conscia-gruppen med søsterselskaber i Danmark, Sverige, Norge og Holland. Med et mål om at Conscia A/S (’Conscia Danmark’) skal være drivkraften inden for IT-services til hele Conscia-gruppen, har vi behov for at udvide vores team i IT Operations.

Du bliver en del af et mindre team, der står for levering af alle IT-relaterede services til Conscia Danmark og størstedelen af søsterselskaberne i gruppen. Vi er ansvarlige for alt fra netværk, drift, backup, outsourcing, indkøb, klargøring, support, cloud-services, overvågning, sikkerhed, performance-tuning, samt server- og applikationsservices.

Vi har en ambitiøs vækststrategi og skal bl.a. konsolidere og levere mange nye services til Conscia-gruppen i ind- og udland.

Ansvarsområder

Med reference til Conscia-gruppens CIO bliver du ansvarlig for den daglige drift af Conscia Danmarks interne IT Operations og Helpdesk med base i Brøndby. Sammen med resten af teamet vil du have ansvaret for driften af Conscia-gruppens core infrastruktur, opgraderinger og migreringer af IT-systemer, samt on-boarding af nye medlemmer i Conscia-gruppen i forbindelse med eventuelle opkøb. Opgaverne er derfor meget alsidige, og det forventes derfor at du har evnerne og lysten til at arbejde med mange forskellige teknologier og områder.

Vores IT-systemer består af både cloud-services (bl.a. Azure, Office 365, ServiceNow og flere andre cloud-løsninger), lokale services, samt et professionelt eksternt datacenter til drift af vores centrale systemer.

Du får stor indflydelse på dine daglige opgaver, valg af teknologier samt Conscias fremtidige IT-platforme.

Kvalifikationer

I Conscia stiller høje krav til kvalitet og leverance og forventer, at du gør det samme. Det er derfor også vigtigt, at du sætter en ære i altid at følge opgaverne helt til dørs.

Vi forventer, at du:

v​Har mindst tre års erfaring som teknisk teamleder

v​Kan deltage aktivt i de daglige driftsopgaver som en del af teamet

v​Sætter høje kvalitetsmål for dig selv og andre

v​Ønsker at levere top-service til vores kunder, der er Conscias brugere i ind- og udland

v​Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

v​Finder det naturligt og helt nødvendigt at dokumentere vigtige processer

v​Betragter det, at tilegne sig ny viden, som en central del af dit daglige arbejde

På den tekniske side forventer vi, at du:

v​Har en en bred teknisk forståelse, gerne med en baggrund som systemadministrator, softwareudvikler eller systemarkitekt og er den, som de andre ofte spørger til råds, når det bliver komplekst

  • Er skarp på Microsoft-infrastruktur
  • Har arbejdet med løsninger til monitorering af infrastruktur
  • Har arbejdet med Helpdesk/ITSM værktøjer, f.eks. ServiceNow
  • Tænker ”automatisering, script eller andet smart”, hvis du ved, at noget skal laves mere end to gange – og at du oftest selv er i stand til at lave det nødvendige script
  • Har du derudover erfaring med en eller flere af nedenstående områder, vil det yderligere være en fordel, men ikke et krav:
  • Cisco netværk
  • Administration af Microsoft SQL Server
  • PowerShell til automatisering
  • PRTG Server Monitoring
  • ServiceNow ITSM platform
  • Administration og styring af Cisco AMP, antivirus, IPS og lignende sikkerhedsprodukter

Conscia tilbyder

Conscia er en udfordrende og spændende arbejdsplads, der tiltrækker dygtige og engagerede medarbejdere. Vi kræver meget og giver meget igen. Vi er flere gange blevet kåret til Danmarks Bedste IT-Arbejdsplads af Great Place to Work – og fokus på trivsel og ambitiøs udvikling af Conscia som attraktiv arbejdsplads er en del af vores DNA.

Vi tilbyder en stilling i et uformelt miljø, hvor der lægges vægt på frihed under ansvar. 

Send din ansøgning

Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til INCIPIA, Hasse Steenbuch på mobil: 40 10 62 80 eller Jill Repp på mobil: 24 88 87 09. Send din ansøgning og CV mrk. ”IT Operations” snarest muligt til SearchKompagniet på info@searchkompagniet.dk. . Vi læser og evaluerer ansøgningerne løbende. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt. 

Application Specialist - Scientific Solution Division – Olympus Denmark A/S

-An outgoing profile with Non-Destructive Testing experience

BESAT​ !

Olympus offers scientific solutions based on innovative products and services that anticipate the evolving needs and exceed the expectations of professionals from Industrial and Life Science segments. Industrial solutions range from materials science microscopes and industrial videoscopes to non-destructive testing technology and x-ray analyzers. As a leading supplier of Life Science microscope systems for professional use, Olympus microscopy solutions are an integral part of scientific practice in the fields of biology and medicine.

The market includes customers from power generation, oil & gas, inspection companies as well as aviation industry. Olympus SSD (Scientific Solution Division) has a broad product portfolio to serve these customers

Olympus Scientific Solution Division is growing and therefore they are looking for an outgoing and commercial Sales- and Application Specialist for a new position. You will be based in Ballerup and taking care of the Nordic market.

Your Responsibilities

• Provide remote and on site technical and application support to customers and sales partners in the Nordics

• Support sales and customer trainings

·​Support product launches across the Northern region

• Support integrated marketing campaigns

• Support preparation of product trainings, workshops and exhibition activities

• Prepare and maintain product related presentations

• Prepare and maintain training documentation

• Develop and maintain sales tools for our sales force

• Gather market feedback (Voice of customers)

Your Qualifications

• Bachelor or Master in Engineering or similar

• Technically skilled, ideally in areas of Non-Destructive Testing (NDT) & optics, video-scopes/remote visual inspection

• Highly motivated character, eager to work in a multicultural environment

• Experience with similar role desired but could also be newly grauduated

• Fluent English in spoken and written

• Team-oriented

Your motivation

This is an important and new position within Olympus Denmark A/S with opportunity to influence content and task. Olympus Denmark A/S has a strong and team-oriented culture and you will be part of an international and professional market-leader. Olympus Denmark A/S offers an attractive compensation package including salary, pension scheme, health insurance, car and a bonus plan.

We would like to hear from you

SearchKompagniet is responsible for this recruitment process. If you have questions, please feel free to contact SearchKompagniet: Jill Repp on mobile +45 24 88 87 09. We treat your application confidentially. Mail your application and CV marked “Sales- and Application Specialist to info@searchkompagniet.dk as soon as possible. We handle all applicants with confidentiality. BESAT !!

Controller med højt drive til dynamisk vækstvirksomhed - BESAT !!!

For vores kunde – Anticimex A/S ved Roskilde, søger vi en resultatorienteret og forandringsvillig controller med højt drive. Du kommer til at have stort fokus på at etablere processer, rapportering og analyser. Du får derfor rig mulighed for at forme nye forretningsgange og –processer, samt anvende dine kreative evner såvel som udvise dit drive og engagement, herunder din trivsel i en yderst forandringspræget organisation. Dette skabes dog kun gennem at besidde evnen til, at være hands-on og i kontinuerlig kontakt med organisationen. Virksomheden kan karakteriseres ved kraftigt vækst, konstant forandring og innovation.

Vigtigt er det, at du allerede i dag har controllererfaring og evner at favne bredt i økonomiafdelingen, herunder også budgettering, rapportering og analyser. Du trives med et højt tempo, frihedsgrader - samt en arbejdsplads hvor dage og uger bestemt ikke ligner hinanden.

Hvad tilbydes du:

Som en del af en ambitiøs og resultatorienteret koncern, får du en central og vigtig rolle i økonomiafdelingen. Du tilbydes et spændende og alsidigt job – hvor vi forventer meget af dig, men samtidig får du stor frihed og rigtig gode udviklingsmuligheder.

Du har lysten til at udvikle dig i takt med os og du kommer til at indgå i et professionelt team på 100 ca. medarbejdere. Du bliver en del af vores økonomiteam på 4 medarbejdere. Du vil referere til virksomhedens CFO.

Ansvarsområder:

·​Opbygge ny og forbedret struktur for rapportering

·​Udarbejde månedsrapportering i samarbejde med CFO

·​Budgetplanlægning og udarbejdelse af budget sammen med CFO

·​Optimering af KPI’er og økonomirapportering

·​Diverse controlleropgaver og analyseopgaver

·​Deltagelse i projekter, herunder bl.a. procesoptimering

Du vil blive tilbudt en konkurrencedygtig lønpakke, pensions- og sundhedsordning, samt kollegaer der brænder for deres ansvarsområder i et uformelt og direkte miljø, med stor fleksibilitet og en god portion humor.

Du:

-​har min. 4-5 års erfaring fra en lign. controllerstilling

-​har højst sandsynligt færdiggjort en videregående regnskabsuddannelse, fx Cand. Merc. el. lign

-​er resultatorienteret, ambitiøs, målrettet og har et godt humør

-​har et højt drive, er proaktiv og besidder gode samarbejdsevner

-​arbejder struktureret og så er du analytisk, selvom tempoet er højt

-​har lyst til at videreudvikle dig fagligt, selvom du i dag er rigtig dygtig

-​er ansvarsbevidst, engageret og leverer tingene til tiden

-​er nysgerrig og du er god til at tænke i nye baner og sætte nye strukturer op

-​er udadvendt og finder det naturligt at sparre med såvel kolleger som med CFO’en

-​arbejder i dag allerede med Navision og gerne også med Jet Reports

Vi forestiller os, at den rette kandidat allerede har erfaring som controller – gerne i en international servicevirksomhed. Herudover forventer vi, at du har flair for IT og stor erfaring med Excel, samt at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Tiltrædelse: 1. januar 2018, eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt da vi løbende afholder samtaler.

BESAT !!!

SearchKompagniet ser frem til et godt samarbejde og til at byde velkommen på Vintappergården.

Har du spørgsmål eller brug for yderligere information, så er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Virksomhedsnavn & CVR

SearchKompagniet

​CVR: 32870368

Adresse & Postnummer

​Avderødvej 27B

2980 Kokkedal

Kontaktinformationer