​Langt de fleste af vores stillinger besættes via search og annonceres ikke.

Du er velkommen til at sende os dit c.v på info@searchkompagniet.dk såfremt du søger nye udfordringer.

Ledige stillinger

Project Sales Specialist til  Olympus Danmark

– Strategisk løsningssalg til regioner og hospitaler i Danmark

Olympus er et førende navn inden for billed- og informationsteknologi, medicinske systemer og industriteknologi. På verdensplan beskæftiger de godt 40.000 medarbejdere. Olympus Danmark A/S – som er en del af den nordiske Olympus organisation har domicil i Ballerup, hvor de sidder godt 70 medarbejdere. Læs mere på www.olympus.dk. Til området for projekt- og løsningssalg søger vi nu en kompetent Project Sales Specialist med ansvar for salg af integrationsteknologiske produkter og løsninger til hospitaler og regioner i hele Danmark.

Jobbet

Du vil få ansvaret for salg af løsninger og produkter inden for Image Stream Medical-produktporteføljen, hvor nye og innovative løsninger (i første omgang nCare og EasySuite) skal lanceres på det danske marked. Endvidere omfatter dit salgsansvar vedligeholdelse og udvikling af den eksisterende System Integration-produktportefølje (ENDOALPHA). Salget foregår til offentlige hospitaler og regioner i Danmark med henblik på at fastholde og øge markedsandele. Dine kunder og kontakter omfatter blandt andet ledende læger, IT-ansvarlige og regionale indkøbere samt projektledere.

Indsatsen vil i høj grad være koncentreret om salg og implementering af førnævnte produktportefølje til operations- og endoskopistuer på sygehusene, samt opfølgning på eksisterende og igangværende projekter. Du vil referere til og arbejde tæt sammen med salgschefen for Laparoskopi og System Integration.

Du sælger ved at opbygge og udvikle langvarige relationer med dine kunder, gennemføre demonstrationer, kurser og workshops, og i det hele taget at være synlig og dialogskabende ude hos kunderne. Salgsprocesserne spænder fra enkeltstående produkter og løsninger til indretning og projektering af komplette endoskopi- og operationsstuer. Du sikrer salg og implementering af løsningerne i samarbejde med kolleger fra andre salgsteams, teknikere, projektleder og eksterne samarbejdspartnere.

Rejseaktivitet vil forekomme i forbindelse med referencebesøg med kunder og videreuddannelse i ind- og udland.

Dig

Du har erfaring med strategisk løsningssalg, lange beslutningsprocesser og et komplekst interessentlandskab. Du er vant til at forhandle med senior beslutningstagere og har flere års erfaring med Key Account Management. Du forstår betydningen af relationsopbygning, god service og proaktive indsatser. Har du erfaring med projektledelse og salg af (medico)tekniske løsninger, er det en fordel.

Andre kender dig for dine skarpe analyser, din struktur og din synlighed overfor kunderne. Du er selvstændig, flittig og disciplineret. Du er udadvendt, samarbejdende og glemmer aldrig, at du er en del af et team. Det er vigtigt, at du har teknisk flair og taler og skriver engelsk. Du er erfaren bruger af CRM-systemer og Microsoft Office.

Du tilbydes

Olympus Danmark tilbyder et meget selvstændigt job, hvor du får mulighed for at skabe gode resultater og selv planlægge dine indsatser. Som markedsleder er Olympus frontløber indenfor kvalitet og innovation hvilket betyder, at du er velkommen hos din målgruppe.

Du får omfattende oplæring både i Olympus Danmark og hos det europæiske hovedkontor i Hamburg. Endvidere får du engagerede kolleger og et stærkt bagland. Du får stillet hjemmekontor til rådighed. Lønpakken består af en fast løn, bonus samt firmabil, pension og sundhedssikring.

Send din ansøgning

SearchKompagniet står for rekrutteringsprocessen. Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til Jens Sønderberg på mobil: 30 58 50 85 eller Jill Repp på mobil: 24 88 87 09. Send din ansøgning og CV mrk. ”Project Sales Specialist” snarest muligt til SearchKompagniet på info@searchkompagniet.dk. Vi læser og evaluerer ansøgningerne løbende. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt.

Territory Manager til Olympus Danmark A/S

-​Salg til sygehuse i Region Hovedstaden og Region Sjælland

Olympus er et førende navn inden for billed- og informationsteknologi, medicinske systemer og industriteknologi. På verdensplan beskæftiger vi godt 40.000 medarbejdere.

Olympus Danmark A/S - som er en del af den nordiske Olympus organisation - har domicil i Ballerup, hvor vi sidder godt 70 medarbejdere. Læs mere på www.olympus.dk. Olympus Danmark A/S søger nu en kompetent Territory Manager med ansvar for salg af kirurgisk udstyr i Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Jobbet

Du får salgs- og kundeansvaret i eget distrikt, som er Region Hovedstaden og Region Sjælland. Indsatsen vil i høj grad være koncentreret om at udvikle salget og udbygge relationen til dine kunder, som er de offentlige og private sygehuse. Din målgruppe og kontaktflade på sygehusene kan være såvel overlæger og sygeplejersker som medicoteknikere og regionale indkøbere.

Du vil have ansvar for salget af billeddannende og laparoskopisk udstyr til kirurgiske specialer. Du sælger ved at opbygge og udvikle langvarige relationer med dine kunder, gennemføre demoer, kurser og workshops, og i det hele taget at være synlig og dialogskabende ude hos kunderne. Deltagelse på operationsstuer under operationer vil også være en del af jobbet. Rejseaktivitet vil forekomme jævnligt i forbindelse med deltagelse på konferencer og videreuddannelse i ind- og udland.

Dig

Du har erfaring med teknisk salg og forstår betydningen af relationsopbygning, god service og proaktive indsatser. Har du erfaring med salg til sygehuse, er det en fordel. Alternativt arbejder du i dag med et af de kirurgiske specialer på et sygehus og har flair for salg. Du har formentlig en sundhedsfaglig og/eller kommerciel uddannelse.

Det vigtigste er din motivation og dit drive for at være ude hos kunderne og gøre en forskel. Du er selvstændig, flittig og ansvarsbevidst og glemmer aldrig, at du er en del af et team. Det er vigtigt, at du har teknisk flair og taler og skriver engelsk. CRM-systemer og Microsoft Office er en naturlig del af hverdagen. Ligeledes er det nødvendigt, at du har bopæl i distriktet.

Du tilbydes

Olympus Danmark tilbyder et meget selvstændigt job, hvor du får mulighed for at skabe gode resultater og selv planlægge dine indsatser. Som markedsleder er Olympus frontløber indenfor kvalitet og innovation hvilket betyder, at du er velkommen hos din målgruppe. Du får omfattende oplæring både i Olympus Danmark og hos det europæiske hovedkontor i Hamborg. Endvidere får du engagerede kolleger og et stærkt bagland. Du arbejder ud fra hjemmearbejdsplads og får naturligvis stillet hjemmekontor til rådighed. Lønpakken består af en attraktiv lønpakke inkl. firmabil, pension og sundhedssikring.

Send din ansøgning

Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til SearchKompagniet, der er ansvarlige for rekrutteringsprocessen. Jill Repp (mobil 24 88 87 09) og Jens Sønderberg (mobil 305850 85). Send din ansøgning og CV mrk. ”Territory Manager Lap Img” snarest muligt til SearchKompagniet på info@searchkompagniet.dk. Vi læser ansøgninger og inviterer til samtaler løbende. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt.


Area Sales Manager to REGUS

Can you make our business grow?

In order to meet Regus’ rapid growth and ambition to expand in Copenhagen and Denmark in the coming years, we are looking for a Sales Manager to grow with us. You will have a strong and central role in our Danish organization, and with reference to the Country Management, you will have the responsibility for growing our business in the Greater Copenhagen area and to ensure motivation and well-being of your team.

The Role:

The Sales Manager will work closely with the Sales Management to grow deals and revenue in their area. The successful candidate will be responsible for generating enquiries through the attendance of events, fairs and building relationships with brokers. The Sales Manager will be responsible for prospecting new business by completing professional center tours and maintaining relationships with large customers in order to retain and grow our current business. They will also be responsible for working with the Enterprise Sales team on corporate accounts.

You will be responsible for maximising our revenue across a number of Regus centers, whilst maintaining and improving customer service (NPS) through your center team. You will hire and manage world class teams within your area to help deliver these objectives. Your primary focus is sales, responsible for new sales with prospective customers and growing the network by presenting the best range of options to suit that customer’s needs converting sales for your area.

Your primary objectives:

  • Maximising revenue and customer service (NPS) improvement
  • Hiring and motivating great talent measured by employee net promoter score (ENPS)
  • Deliver brilliant tours as per the Regus Required Standards hitting revenue targets

Your key responsibilities:

  • Touring customers to show the range of options available to suit their needs and closing the sale where possible
  • Managing a group (cluster) of business centers to include:
    - Manage by visiting centers (visit customers, ensure center quality, ensure inventory is maximized)
    - Managing cluster performance: EBIT, NPS, ENPS
    - Business review planning of the centers monthly
    - Managing senior team members in each center, including training and recruitment
    - Dealing with escalated customer requests/issues
    - Hold Networking events

What we expect from you:

  • Experienced at managing teams
  • Preferably a university education
  • Previous experience of managing P&Ls
  • 3 years previous experience selling products or service solutions through direct sales within a business-to-business sales environment
  • Experienced at presenting to groups of prospects
  • Experience of delivering excellent customer service in multiple locations through leadership and implementation of company standards
  • Professional and clear communication skills coupled with the ability to network at a high level and build strong business relationships
  • Comfortable making decisions, evaluating options and considering consequences
  • Strong organizational skills, including the ability to prioritize, multi-task, delegate and work effectively with minimal supervision
  • Proven objection handling, prospecting and negotiation skills
  • Commercial and result driven, autonomous and comfortable in fast paced environments
  • Excellent communicator and presenter
  • Self-starter with ability to develop and maintain own pipeline

Leading the flexible workplace revolution globally, REGUS offers:

  • An exciting sales and management challenge that will help our organization achieve best in class results
  • Lots of autonomy and good development opportunities
  • A challenging job in an ever-changing environment
  • Participation in the development and strategic work for our Danish team and business

The job is full time position and the workplace is in Copenhagen. We offer an attractive salary, bonus and pension scheme.

The recruitment process is handled by INCIPIA. Send your application and CV as soon as possible to Sofie Strecker att: sofie@incipia.dk, marked: "Area Manager / REGUS". We will call in for interviews on an ongoing basis. You are also welcome to call Sofie Strecker from INCIPIA at +45 2729 2228 if you have questions.

Regus, part of www.iwgplc.com, is the World’s largest provider of flexible workplace solutions with brands such as Regus, SPACES, No 18 and more, leading the workplace revolution. Established in 1989, and based in Switzerland, the company offers a wide range of products and services which allow individuals and companies to work however, wherever, and whenever they need to. IWG (international workplace group) is listed on the London Stock Exchange and is a part of the FTSE 250.

Although we operate in over 120 countries, 900 cities and 3,000 locations, we’re still expanding rapidly. In fact, we’re currently opening over 1 new centers every day, achieving over double digit year-on-year growth.

We achieve our outstanding results through our people. It is our customer focused people who are making business happen. They are behind our fantastic success and incredible growth.

Produktspecialist

-​Salg og formidling af Spilerdugs løsninger inden for ergonomi og forflytning

Brehms Spilerdug ApS oplever stigende efterspørgsel efter vores kompetencer og løsninger inden for sundheds- og plejesektoren. Vi har derfor brug for en ny kollega, der kan dække vores aktiviteter hos kunder og brugere primært i Region Hovedstaden.

Jobbet

Du får det primære ansvar for vores kunder og brugere i Region Hovedstaden. Gennem synlighed og faglighed udvikler du relationen til eksisterende kunder og skaber kontakt til nye.

Du kommer til at instruere og uddanne i brugen af Spilerdug ved forflytningsopgaver, påklædning m.v. Derudover bliver du en del af udviklingen af metoder, instruktionsvideoer, vejledninger, E-learning og meget mere. Alt sammen med fokus på at forbedre vores mange brugeres dagligdag. Du vil desuden deltage aktivt i virksomhedens fortsatte udvikling.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at

-​Opsøge nye og eksisterende kunder for at booke møder og afholdelse af demoer

-​Afholde demoer i brug af Spilerdug hos kunder

-​Udvikle og afholde kurser i brug af Spilerdug, forflytningskundskab og lignende

-​Deltagelse i aktuelle temadage/Faglige Træf m.m.

-​Besvare faglige spørgsmål via mail og telefon.

-​Medvirke til fortsat udvikling af håndværket ” At benytte Spilerdug”, ved kreative arbejdsmetoder, sammen med virksomhedens andre faglige medarbejdere

-​Medvirke til udarbejdelse af læringsmateriale, eks. video, vejledninger mv.

-​Holde dig ajour med tendenser og udvikling inden for det faglige, kommunale og regionale.

Dig

Vi forestiller os, at du har erfaring fra områder som arbejdsmiljø, fysio- og ergoterapi og kendskab til hjælpemidler samt sundheds- og plejesektoren. Du har en relevant sundhedsfaglig uddannelse og har eventuelt suppleret med overbygning eller videreuddannelse. Du er velfunderet inden for bevægeapparatet og forflytningsteknikker.

Det er nødvendigt, at du er velformuleret i både skrift og tale og har et godt brugerkendskab til Office-pakken. Du må meget gerne have erfaring med andre digitale værktøjer til f.eks. billede-/videobehandling, webredigering og opslag på sociale medier. Du har kørekort og bil.

Det vigtigste er din motivation og dit drive for at være ude hos kunderne/brugerne og gøre en forskel. Du er selvstændig, flittig og ansvarsbevidst og glemmer aldrig, at du er en del af et team.

I øvrigt kendetegner det dig, at du

-​Kan lide at formidle, undervise og kommunikere indenfor ergonomi og forflytning

-​Har let ved at tage telefonen og opsøge nye som eksisterende kunder

-​Er serviceminded og hjælpsom

-​Trives med at arbejde selvstændigt i en varieret dagligdag

-​Trives med at kollegaer og leder, i det daglige, oftest nås via mail og telefon

-​Er kreativ og løsningsorienteret samt praktisk anlagt

Vi tilbyder

Et meget selvstændigt job med stor indflydelse på både egen hverdag og virksomheden. Endvidere får du engagerede kolleger og bliver en del af et fagligt udviklende miljø på højt niveau. Du arbejder ud fra hjemmearbejdsplads og får naturligvis stillet bredbånd, mobiltelefon mv. til rådighed. Lønpakken består af en attraktiv løn, bonusordning, pension og sundhedssikring.

Send din ansøgning

Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til SearchKompagniet, der er ansvarlig for rekrutteringsprocessen. Jill Repp (mobil 24 88 87 09) og Jens Sønderberg (mobil 30 58 50 85). Send din ansøgning og CV mrk. ”Produktspecialist” snarest muligt til SearchKompagniet på info@searchkompagniet.dk. Vi læser og evaluerer ansøgninger løbende.


SearchKompagniet ser frem til et godt samarbejde og til at byde velkommen på Vintappergården.

Har du spørgsmål eller brug for yderligere information, så er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Virksomhedsnavn & CVR

SearchKompagniet

​CVR: 32870368

Adresse & Postnummer

​Frydenlundsvej 30, bygn. A

2950 Vedbæk

Kontaktinformationer