​Langt de fleste af vores stillinger besættes via search og annonceres ikke.

Du er velkommen til at sende os dit c.v på info@searchkompagniet.dk såfremt du søger nye udfordringer.

Ledige stillinger

Ejendomsmægler med partnerpotentiale

Har du solid erfaring som ejendomsmægler? Har du et drive og fokus ud over det sædvanlige,så du matcher dine øvrige kolleger ?Ønsker du at arbejde hos en uafhængig mægler, der er i meget stærk vækst, hvor team-ånden er stærk og professionalismen i top? Ønsker du lokale, engagerede kolleger med mange års erfaring i lokalområdet og som holder hvad de lover? Har du ambitioner om at blive partner og har potentialet til det? Så kunne denne mulighed som ejendomsmægler være interessant for dig. Kontorets beliggenhed er ca. 30 km. syd for København.

Vi glæder os til at høre fra dig

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte SearchKompagniet. Jill Repp - mobil 24 88 87 09 - er ansvarlig for rekrutteringsprocessen.

Send din ansøgning og CV mrk. ”Ejendomsmægler med partnerpotentiale” til SearchKompagniet på info@searchkompagniet.dk. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt. Vi læser og evaluerer ansøgningerne løbende så send din hurtigst muligt. 

HR-konsulent

Ansvar for bred vifte af HR-opgaver – administration, udvikling samt kommunikation

HHM er en nordsjællandsk entreprenørvirksomhed med 210 medarbejdere. Vi udfører bygningsarbejder indenfor erhvervs- og boligbyggeri og opfører enfamiliehuse.

Vi ønsker at tiltrække, udvikle og fastholde de dygtigste medarbejdere ved at være en professionelt ledet virksomhed med et godt omdømme, en god håndværksmæssig kvalitet og et godt arbejdsmiljø. Læs mere på www.hhm.dk. Vi søger nu til vores domicil i Hillerød en kompetent og engageret HR-konsulent.

Stillingen

Med reference til den administrerende direktør kommer du til at håndtere en lang række forskelligartede HR-opgaver herunder rekruttering, uddannelsesplaner, lederudvikling, kommunikationsopgaver bl.a. omkring sociale medier og HHM App samt trivselsundersøgelser. Stillingen indebærer både udvikling og administration med størst fokus på den daglige drift og administration af HR-området. Du vil få en stor berøringsflade både internt i huset og med håndværkerne ude på pladserne samt med eksterne samarbejdspartnere. Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

·​Sædvanlige HR-arbejdsopgaver, herunder rekruttering af funktionærer

·​Udarbejde uddannelsesplaner og administrere efteruddannelse både for timelønnede og funktionærer

·​Ansvarlig for etablering af og vedligeholdelse af lederuddannelse

·​Gennemførelse af trivselsundersøgelser, samt videre arbejde med trivselsresultater

·​Supportere ledere i rekruttering

·​Tiltrækning og rekruttering af praktikanter og lærlinge

·​Vedligeholdelse af firmaets politikker og personalehåndbøger

·​Kommunikationsopgaver, bl.a. omkring sociale medier og HHM App

·​IT-driftsansvarlig i samarbejde med ekstern partner

·​Deltage i HHM’s administrative team og løse ad hoc opgaver i denne sammenhæng

Dig

Du har min. 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling og gerne kombineret med en relevant uddannelse. Din erfaring må du meget gerne have fået fra byggebranchen, produktionsvirksomhed eller relateret branche. Det er nødvendigt, at du er velformuleret i skrift og tale og en erfaren daglig bruger af MS Office pakken.

Andre kender dig som en energisk, initiativrig og social person med styr på dine ting. Du er god til at koordinere og bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag. Du er serviceorienteret, venlig og imødekommende samtidig med, at du kan stille rimelige krav den anden vej og sige til og fra. Du er i stand til at handle og løse de problemer, som måtte opstå med et smil og positiv tilgang.

Det får du

Du får en vigtig rolle i en virksomhed, som er kendt for kvalitet, professionalisme og godt arbejdsklima med høj medarbejdertilfredshed. Et åbent, tværfagligt og uformelt arbejdsmiljø præget af initiativ, højt fagligt niveau, engagement og humor. Lønpakken er attraktiv bestående af en fast løn, pensionsordning, mobil og stationær eller bærbar PC.

Send din ansøgning

Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til INCIPIA, Jill Repp på mobil: 24 88 87 09 eller Hasse Steenbuch på mobil: 40 10 62 80. Send din ansøgning og CV mrk. ”HR-konsulent / HHM” snarest muligt tilSearchKompagniet på info@searchkompagniet.dk. . Vi læser og evaluerer ansøgningerne løbende. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt. BESAT

Application Specialist - Scientific Solution Division – Olympus Denmark A/S

-An outgoing profile with Non-Destructive Testing experience

Olympus offers scientific solutions based on innovative products and services that anticipate the evolving needs and exceed the expectations of professionals from Industrial and Life Science segments. Industrial solutions range from materials science microscopes and industrial videoscopes to non-destructive testing technology and x-ray analyzers. As a leading supplier of Life Science microscope systems for professional use, Olympus microscopy solutions are an integral part of scientific practice in the fields of biology and medicine.

The market includes customers from power generation, oil & gas, inspection companies as well as aviation industry. Olympus SSD (Scientific Solution Division) has a broad product portfolio to serve these customers

Olympus Scientific Solution Division is growing and therefore they are looking for an outgoing and commercial Sales- and Application Specialist for a new position. You will be based in Ballerup and taking care of the Nordic market.

Your Responsibilities

• Provide remote and on site technical and application support to customers and sales partners in the Nordics

• Support sales and customer trainings

·​Support product launches across the Northern region

• Support integrated marketing campaigns

• Support preparation of product trainings, workshops and exhibition activities

• Prepare and maintain product related presentations

• Prepare and maintain training documentation

• Develop and maintain sales tools for our sales force

• Gather market feedback (Voice of customers)

Your Qualifications

• Bachelor or Master in Engineering or similar

• Technically skilled, ideally in areas of Non-Destructive Testing (NDT) & optics, video-scopes/remote visual inspection

• Highly motivated character, eager to work in a multicultural environment

• Experience with similar role desired but could also be newly grauduated

• Fluent English in spoken and written

• Team-oriented

Your motivation

This is an important and new position within Olympus Denmark A/S with opportunity to influence content and task. Olympus Denmark A/S has a strong and team-oriented culture and you will be part of an international and professional market-leader. Olympus Denmark A/S offers an attractive compensation package including salary, pension scheme, health insurance, car and a bonus plan.

We would like to hear from you

SearchKompagniet is responsible for this recruitment process. If you have questions, please feel free to contact SearchKompagniet: Jill Repp on mobile +45 24 88 87 09. We treat your application confidentially. Mail your application and CV marked “Sales- and Application Specialist to info@searchkompagniet.dk as soon as possible. We handle all applicants with confidentiality. 

Olympus er et førende navn inden for medicinske systemer, billed- og informationsteknologi samt industriteknologi. På verdensplan beskæftiger Olympus godt 40.000 medarbejdere.

Olympus Danmark A/S, Medical Systems Division - som er en del af den nordiske Olympus organisation - har domicil i Ballerup, hvor de sidder godt 70 medarbejdere. Læs mere på www.olympus.dk. Med base i Ballerup og ansvar for salget af kirurgisk udstyr i Danmark søger vi nu en

Sales Manager

-P/L ansvar for System Integrations – Medicoteknik

Stillingen

Du refererer til Salgsdirektøren og får det forretningsmæssige nsvar for Systems Integration (SI)i Danmark. Du bliver leder af en professionel og velfungerende afdeling bestående af 6 dygtige og engagerede medarbejdere. Du skaber resultater og udvikling gennem andre og vil være en vigtig del af Olympus Danmarks salgsledelse og fortsatte forretningsmæssige succes.

Dine ansvarsområder vil blandt andet omfatte:

·​Ledelse af SI salgsafdelingen med pt. seks medarbejdere

·​Afdelingens samlede mål og resultater (P&L)

·​Forretningsmæssigt overblik, prioritering og uddelegering

·​Optimal markeds- og kundebearbejdning, herunder selv være aktiv mht. at sælge Olympus ENDOALPHA interageret operationsstuer og løsninger til nye og eksisterende kunder

·​Indflydelse på og implementering af besluttet salgsstrategi og salgsaktiviteter

·​Aktiv støtte til kunder og sælgere i marken

·​Udarbejdelse af og opfølgning på budgetter og handlingsplaner

·​Initiere og deltage i salgsmøder

·​Markedskendskab – opdateret vedrørende relevant markeds- og kundeinformation

Dig

Det er at krav, at du har dokumenteret erfaring med teknisk salg og/eller ledelse. Det er en fordel, hvis du har branchekendskab og er fortrolig med de salgs- og beslutningsprocesser, der er kendetegnende inden for medicobranchen. Du har formentlig tidligere arbejdet med produktansvar og er teknisk velfunderet og interesseret. Du er stærk til at opbygge og vedligeholde langvarige relationer.

Gennem din ledelse evner du at skabe salgsmæssige resultater i et professionelt salgsmiljø, hvor planlægning, budgettering, mål og opfølgning samt ikke mindst nærvær og evnen til at agere er en vigtig del af hverdagen. Du har en relevant videregående uddannelse.

Andre beskriver dig som professionel og udadvendt med en positiv indstilling. Du er i stand til at skabe stærke relationer baseret på troværdighed, tillid og faglig respekt. Derudover er du udstyret med empati og en god portion humor. Du er en inspirerende leder, der evner at kommunikere og motivere andre mod nye mål. Du er synlig og deltagende med et godt overblik, der betyder, at du sætter ind de rigtige steder. Du præsenterer dine synspunkter sikkert og overbevisende - også på engelsk.

Motivation

Der er tale om en central stilling i Olympus Danmarks med ansvaret for en velfungerende og motiveret afdeling. Kunderne kender og anerkender Olympus for både kvalitet og innovation i løsningerne/produkterne. Stillingens krav modsvares af en attraktiv kompensationspakke bestående af bl.a. fast løn, bonus, pensionsordning og firmabil.

I stillingen er der løbende kontakt og tæt samarbejde med såvel det europæiske hovedkvarter i Hamburg, som med kollegerne indenfor samme produktområde – i de nordiske lande.

Du bliver en del af en velfungerende salgschefgruppe, som er topmotiveret og arbejder tæt sammen om de bedste helhedsløsninger for kunder overalt i Danmark.

Interesseret?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte SearchKompagniet: Jill Repp på mobil +45 24 88 87 09. Vi behandler din ansøgning fortroligt. Send ansøgning, CV og evt. andre relevante papirer til: info@searchkompagniet.dk hurtigst muligt. Mærk din ansøgning ”Sales Manager SI”. Vi læser og evaluerer ansøgninger løbende. BESAT 

SearchKompagniet ser frem til et godt samarbejde og til at byde velkommen på Vintappergården.

Har du spørgsmål eller brug for yderligere information, så er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Virksomhedsnavn & CVR

SearchKompagniet

​CVR: 32870368

Adresse & Postnummer

​Avderødvej 27B

2980 Kokkedal

Kontaktinformationer